22 iulie 2013

PANICA!!!


Urasc acel moment cand mi-e atat de dor de tine...de noi...cand as vrea sa te strang la piept, sa te alint, sa te iubesc...
Dar totul s-a terminat...visul frumos, povestea a luat sfarsit...
Totul mergea atat de bine...ne iubeam, ne completam unul pe altul...ajunsesem sa ne facem planuri de viitor...aveam impresia ca ne stim dintotdeauna, ca ne-am nascut pt a fi impreuna...pt a forma un “noi”.... din cauza iluzilor mele tampite din cauza mea... As spune da acum de 1000 de ori si te-as urma orbeste...
A trecut atata timp si eu inca nu ma pot sa ma obisnuiesc... Ar trebui, doar eu am cauzat dezastre...
Si ma doare si mai tare cand ma gandesc ca si pe tine te-a durut asa cum ma doare pe mine, si u ai suferit si u ai adormit gandindu-te la mine, visandu-ma pe mine.. si ai trecut prin toate astea din cauza mea... imi pare atat de rau....
Oare ma vei putea ierta vreodata?
În fiecare dimineață când mă trezesc și îmi amintesc că ești departe de mine mă trece un fior care îmi îngheață fiecare părticică a corpului ....
Nu este clipă în care să nu mă gândesc la tine... dar ești atât de departe...la milioane de gânduri distanță...
Mă întreb în fiecare zi dacă toate aceste gânduri își au rostul? Doar eu sunt cauza acestui dezastru....
Încerc să mă abțin ...să nu te caut...căci zilnic îmi doresc să o fac... Iti vine sa crezi, acum cand am promis... Acum cand u esti fericit...
 Îmi e greu...din ce în ce mai greu...dar te iubesc...și sunt dispusă să suport despărțirea pentru tine...pentru că știu că așa îți e ție mai bine...că așa ești mai liniștit...mai departe de suferință și dezamăgire...
Am promis...



Am atata nevoie sa-mi spui !
Macar o data mai spune-mi ca si tu ma iubesti. Spune-mi ca nu m-ai uitat, ca si tie ti-e dor de mine. Spune-mi ca nu mai poti continua fara mine.Spune-mi ca te sufoca si te omoara tacerea asta.Spune-mi ca nu mai poti trai asa, si ca tacerea ta e doar o aparenta, din orgoliu. Spune-mi ca nici tu nu mai poti dormi noaptea. Spune-mi ca doar te prefaci ca esti nepasator. Spune-mi ca si tu imi duci lipsa. Spune-mi ca ne mai dai o sansa...
Spune-mi... Spune-mi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu