28 iulie 2013

tu....

Imi este dor de tine de parca te-am avut o viata si nu am stiut vreodata cum este sa nu fii langa mine.

Imi este incredibil de dor de tine, sa te vad si sa te stiu, sa te privesc atat de mult incat sa nu mai uit vreodata vreun detaliu al fetei sau al mainilor tale.

Oare poti sa te pierzi cu totul la o simpla atingere de mana? Pentru ca eu cred ca o sa incetez sa mai respir cand voi primi caldura palmei  tale si o sa uit cum e sa existi altfel decat simtind asa.


Tu ma sti cum nu ma stie nimeni, tu ma cunosti cum nu ma cunoaste nimeni, tu ma privesti cum nu ma priveste nimeni, tu plangi pentru mine cum nu plange nimeni, tu te bucuri cu mine cum nu se bucura nimeni, tu ma iubesti cum nu ma iubeste nimeni, tu m-ai cautat cand toti m-au uitat, tu m-ai mangaiat cand eu am suspinat...


"Noi, oamenii, avem scenele noastre proprii, unde avem pretentia sa fim actorii principali. Si suntem. Reusim. Uneori. Uitam ca orice spectacol se plateste scump la sfârsit. De fapt, zilnic oferim spectacole gratis celor din jurul nostru. Societatea ne învata sa ne mascam sentimentele, ne învata cum sa parem mai puternici, mai încrezatori si mai originali. A fi sincer si direct, a spune adevarul si a îndrazni sa-ti marturisesti sentimentele înseamna slabiciune. Asa se spune. Si uite asa, clipa de clipa ne uitam în jurul nostru cu suspiciune si suntem tot timpul pe pozitie de atac.Ma doare inima. Am ajuns o natiune care nu mai e demna de încredere. Nu mai credem nici macar în noi însine. Dimineata de dimineata dam cortina la o parte, ne punem masca si hainele de scena si iesim în lumina reflectoarelor. Uneori, oferim un spectacol pe cinste, dar alteori oferim un spectacol ieftin si de prost gust. Oricum ar fi, noi, oamenii, jucam teatru gratis pentru ceilalti. Pacat ca într-un final platim scump fiecare scena jucata."

(anonim)


 It hurts, getting your heart broken.  Whether it is your emotional heart, your intellectual heart or your social heart, all need to crack the crusty shell, shatter it's once held beliefs and sentiments in order to grow.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu