30 martie 2015

De unde si pana unde....

Cind nu stii de unde si pina unde?
Constientizezi ca te-ai schimbat. Da, oamenii se schimba si totul este rezultatul unor stari care te-au coplesit cindva.
De unde si pina unde, am incetat sa practic anumite activitati, am exclus persoane, am completat spatiul cu altele noi si am schimbat algoritme.
De unde si pina unde?
Anumite persoane nu ma mai inspira, chiar daca am impartit universurile noastre cindva, iar prezenta lor în viata mea parea primordiala... Si nu mai sunt la fel atunci cînd îmi vizitez trecutul. Revad oamenii de atunci si ma intilnesc in ochii lor cu mine insami de parca as fi lasat o particica acolo, de parca anumite parti din noi se suprapun.
Si devin extrem de sentimentala atunci cind ochii lor privesc spre mine, prin mine, in timp ce ochii mei cedeaza acelui dor ascuns si neatins in timp.
De unde si pina unde, ne-am indepartat insa cind va imbratisez înteleg, unele suflete mi-au ramas la fel de aproape.
Aproape de mine sau de cea care am fost?


E straniu cum lucrurile evolueaza in viata. Nimic nu e constant si abia de mai reusesti sa arunci o privire în trecut, ca sa realizezi cite s-au schimbat. E straniu ca lumea vine si pleaca, iar emotiile care ne-au fost provocate ramin nesterse. E straniu ca anumite cuvinte isi pierd din simnificatie si devin sterpe odata cu timpul. E straniu ca anumite promisiuni se pierd in neant nerealizate, fara ca sa mai doara. E straniu ca azi poti sa iubesti, insa niciodata nu poti fi sigur de ziua de miine. Uneori nu mai intelegi ce s-a schimbat, lumea din jur sau propriile viziuni.
Si cel mai straniu e ca aceste schimbari sunt pe cit de imprevizibile, pe atit de naturale si firesti.
E un curs, un circuit perpetuu, o inaintare esentiala si edificatoare. E straniu ca totul e trecator, iar fiecare noua etapa e ca o renastere pe care o accepti în mod inconstient.
Senzatia ca ar exista o mina invizibila care le dirijeaza pe toate. Senzatia ca asa trebuia sa fie. E straniu ca toate sunt legate între ele si fiecare schimbare duce spre ceva anume. E imprevizibilul vietii… E ceea ce te tine in suspans… E ceea ce te mentine in miscare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu