24 iunie 2016

Cu tine n-am timp de nimic, dar am timp pentru toate.

Imi impun mie sa cred ca timpul e irelevant, ca tot ce avem noi e dincolo de un calendar. Ca n-avem date fixe, doar momente si amintiri. Nu conteaza ca e fix, atat timp cat eu te iubesc secunda de secunda. Eu cu tine am o dragoste, nu o relatie. O s-o masor in sarutari si decenii. Fara “check in-uri” si alte porcarii. Doar tu cu mine, langa mine.

N-o sa vorbesc nimanui despre noi, dar o sa las pe oricine sa stie. Cand vine vorba de tine, sunt destul de egoista. Nu-mi place sa impart. Oameni nefericiti sunt multi. Fericirea e un lucru ravnit. D-asta trebuie pastrata in interior. Nu o poti ascunde, e imposibil. Ti se vede in miscari cat de fericit esti, dar e bine sa-ti protejezi fericirea. Sa ti se citeasca in ochi cat esti de fericit, nu pe facebook. Fericirea se traieste, nu se urla-n gura mare. Asa o sa fac eu cu a noastra. O s-o impart doar cu tine, ca fara tine n-ar fi nici ea, probabil nici eu..

Cand o sa mi se ceara motivul fericirii mele o sa le vorbesc despre cel mai minunat om, despre omul care-mi umple zilele de lumina. Cel care-mi incalzeste noptile, chiar si cele mai intunecate. Cel care mi-a pus fericire in suflet, sarutari pe buze si rost in viata. Cel fara de care nu ma vad, fara de care nu ma vreau. Cel care m-a adus pe mine cel mai aproape de mine. Cel care ma intregeste, ma completeaza. Cel care zi de zi se lupta cu el.. pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu