10 mai 2016

Prin puterea ta de a ma iubi, ma descopar eu zi de zi!

Mi-e dor sa imi deschid bratele pentru tine, mi-e dor de abandonul total si daruirea pe care le simt cand te primesc intre ele, de cat de tare ma copleseste fiinta ta masculina de fiecare data.

Mi-e dor de parfumul tau de barbat, mi-e dor de cat de frumoasa sunt cand ma infior de dorinta de tine.

In cuprinsul imbratisarii tale ma simt in siguranta, ma simt atat de puternica incat ar putea sa se rupa cerul in doua si eu as fi tot in picioare, stiind ca ai atata incredere in mine!

Stiu ca am ales un drum pe care nu regret ca am inceput sa merg! Atat de frumos stii sa zambesti si privirea ta ma asigura ca totul e in regula, linistea sufleteasca punand stapanire pe corpul meu si pur si simplu nu mai vreau sa imi pese de nimic.

Ai un suflet atat de pur si esti atat de puternic... Imi doresc atat de mult sa am puterea ta! Dar stiu ca alaturi de tine, pot sa fac orice! Pot sa fiu puternica, pot sa nu cad, pot sa fac tot ce vreau stiind ca tu mereu ma vei sustine si ma vei intelege!

Prin puterea ta de a ma iubi, ma descopar eu zi de zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu