25 aprilie 2016

Imi plac inceputurile

Imi plac inceputurile .. imi plac fluturii din stomac, momentele in care inima naiva o ia razna, imi plac mesajele de buna dimineata si telefoanele de noapte buna, imbratisarile lungi din zori de zi pana-n seara si sarutarile in care ai vrea sa devii o singura finta cu celalalt. Imi place zambetul tamp pe care-l am pe fata si fericirea care ma face sa radiez si ador momentele in care cei din jur imi spun "Ce frumoasa esti azi!", iar sufletul meu zambeste caci numai el stie motivul. Imi place sa-mi fie dor de cineva, secundele sa mi se para ore, iar orele zile, sa astept sa-l vad cu entuziasm, nerabdatoare, agitata, fericita , sa simt fluturii cum imi danseaza prin tot corpul , iar gandurile sa nu mai aiba nicio logica, sa nu mai stiu daca e luni , marti sau sambata, sa nu mai stiu de mine.

Poate ca nu il am aproape de fiecare data cand vreau asta. Poate ca trebuie sa astept putin cam mult pentru un sarut si o imbratisare, dar el ma face sa simt ca asteptarea asta merita.

Ce este starea aia de multumire sufleteasca pe care o simt cand el este langă mine, pe cealaltă jumatate de pat si imi zambeste? Sau fericirea pe care o simt atat de intens si constant...

Pentru prima data, dupa mult mult timp, sunt sigura de ceva. Sunt sigura pe ideea de “noi”, suficient incat merita sa invat sa am rabdare, fiindca vreau sa-l tin langa mine cat pot de mult, chiar si o viata daca voi reusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu